191103 aptit på livet

Skön kantathelg, inklusive ny sväng till varma väsby, och hopp med aline och leonora. Mötte upp med pappa på landå och vi tog oss till olearys för lite mat. Längesen vi åt ute och vi kom på att vi pratar så bra på ett annorlunda ostört sätt någonannnstans, precis som många andra kan jag tänka. Vi pratade om livets bryderier och fyrverkerier och hade en "vuxen" stund. Stöttade pappa i viktiga grejer.. Jag är allt nåt jag! Var alldeles sprallig på väg hem, skrattade och pratade och skojade utan hejd. Härligt och vi log gott tillsammans. Väl hemma efter dusch sa jag att - nu drar jag till min värld, dvs paddan och de program om bra saker jag söker upp där. Fantastiskt när man tänker på det. Lilla jag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0