191106 upplåst, öppet

Pappa väckte mig innan han åkte. Nya nycklar på nya jobbet och han var tvungen att låsa upp. Vi hoppas det här leder till den där mer upplåsta tillvaron vi båda hoppas på med det här hoppet. Iallafall så kom jag och Beata ner till forum efter skolan och körde ett tag innan jag drog hem och gjorde matteläxan så fint och bra. Ritade t o m rutpapper på mitt blanka vita papper. Ambitiöst värre. Pappa och jag möttes och vi åt en god liten asiatisk måltid från tempo. Sen mysdags och padda, och ny låsning... Han blev kvar lite pga strul men kom hem och stoppade om mig. Det var skönt för oss båda. Vi gör det här, vi ska öppna upp för ännu mer ihop på vår kant, det är sant. E (ikväll fick min englandst-shirt vila, eller ska vi säga alla hål i den och så tog jag pappas gamla gula Esther-t-shirt som jag blev så fin i och kände mig mysig i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0