191120 i min fars kläder

Med hopp och glädje hoppade jag ut från porten och mötte Tuva. Äntligen kompisar och skola. En bra dag där jag och vår aktuella trio, inkluderat tuva och jinda, gick till forum och hängde lite sådär som tjejer gör i femman. Sen hem till jinda en stund innan hemköp där vi träffade rasmus och anders och surrade lite. Kul att ta ifatt med Rasmus min lille fine kusin. Hemma gjorde vi burgare och njöt av kvällen. Jag höll mig hemlig och så kom jag ut i pappas egen gonatt-shirt. Vilken lurifax jag är. Jaja jag blir större, och englandströjan har mer hål än tyg, ett under att den fortfarande finns. Nu säger vi gonatt från en enkel bra kväll på landå. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0