191123 tack

Nya dagar. Torsdagstrivsel på kantat innan landå på fredag och mys med tuva, beata och pappa. Låter som en repris på en repris men så funkar vårt som oftast lilla men fina hålligång här i kvarteret. Öppet och även tryggt, bästa av två världar. Drog en sväng till forum i fredags innan kvällen kom där vi myste på såklart, och förstås trixade jag till med en övernattning för beata hos oss. När vi fick tacka beata för besöket idag så var det dans and all that jazz, ja jag menar köttbullelunch hos farfar med farmor som dessert. Hemma väntade lite lugn och ro då jag och beata surrat allt för långt in på natten, men hon och jag kom iväg till jumpyard och hoppade en stund och det var skönt att komma upp i hästens sadel igen efter ett par veckors annorlundigheter. Men jag är välkommen, pappa är välkommen, alla vet vad vi går för, det tajmade inte bara, men jag tajmar och jag smajlar. Jag älskar hopp, jag är hopp! Kvällen avslutades med middag och pratigheter med beata och hennes familj som även de är så snälla mot oss. Vi kan bara hoppas att vi är detsamma tillbaka, vi försöker iallafall. Nu har vi haft en egen stund och vi har delat var sitt kärleksgodispiller som jag köpt på lagerhaus för specialla tillfällen. Pappa tycker att varje dag med mig är ett speciellt tillfälle, men han är ju sån, och kanske jag med. Hursomhelst, bra dagar, bra snack, tack. E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0