191128 life is mixed

Mötte upp med pappa på landå där jag hade gjort min engelska. Det är nåt där, vill kunna mer, vill prata mer, jag sa nästa sommar vill jag bara prata engelska. Pappa sa, vi kan ju börja lite nu, då och då... Annars var vi lite trötta, kollade retorikmatchen på ur play, cyklade ner i regnet och köpte oss en liten chokladbit på hemköp, cyklade hem igen, jag tog min egen stund, pappa sprang, vi möttes över chokladbiten och lite mer surr, lite surr om livet, pappas och vårt läge just nu, som är under kontroll. Jag ställde ett par frågor, försöker ju skapa min bild, förstår ju inte riktigt, men ändå mycket nog. Och vi har koll, och det känns bra för pappa att han förstår att jag är med i matchen. För att ta sig fram, mäste man ta i lite. Somnade som den ängel jag är och nu väntar morgonen. Jag ville prompt blanda flingorna och filen själv, var inte nöjd med pappas mix imorse... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0