191006 sitta rätt i båten

Fredag coolt på kantat. Lördag mysigt med gänget, sen dansen, innan jag landade på landå och med tuva. Vi hängde och jag sov över pga löpningstävligen tjurrusets barnvariant kalvruset. Oj va roligt, oj va skitigt, oj va kallt, och va roligt, igen! Hemma på kantat igen och vi fick lördagskväll, så skönt. Idag drog vi oss till jumpyard hela gänget och pappa mötte upp. Vi hade pratat om det. Kul att visa tjejerna, kul att de gamle möttes upp, kul att det bara rullar på fint. Och kul hade vi, skönt var det. S, en som om det inte var nog så var det ett litet tiktok (ni vet det jag tittar på på nätet och ibland slänger in egna dansvideos till), -event i fikaloungen där vi minglade med såna som gör roliga och bra saker på nätet med dans, sång och hoppande. Och som DET inte var nog... Kom ner med Beata och körde ett varv till... Hängde lite på kvällen där, gjorde läxan i landåköket och slappade till i soffan och då kom pappa och vi fick en jättefin avslutning på kvällen Lite annorlunda former  nu men jag vet att vi är på väg mot ett bättre läge på vår resa ut till havs och jag vill sttta rättl i det, det känns bra. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0