191014 halvvanlig helg...

..halvlek i pappas liv nämligen. Men helgen började ju gott som sagt och vi dansade och hade premiär på köttbullelunch hos farfar i lördags! Härligt att den rutinen är igång igen. Efteråt delade vi oss en stund pappa och jag, jobbet och jinda, och det fortsatte en bit in på söndagen. Stannade kvar och myste och vi var överrens där. Vi synkade ihop oss innan det Ivar dags för kantat och jag lämnade ett litet meddelande till pappa hemma... Idag mötte jag farmor efter skolan och vi styrde upp en del inför pappas kalassamling framåt kvällen. Kul att pyssla för honom såg det ut som och när vi fick lite egen tid farmor och jag, med farfars stöd från sidan där han kommit från doktorn och allt, så gick det så bra så. Kvällen gick fint med samling, presenter (jag gav honom en fin munktröja som han trivdes mycket fint i), pizzamiddag och värsta tårtan och vi hade det riktigt gott. Mysigt att se alla och pappa trivas så. Tack allihop på mina vägnar, och pappas / E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0