191015 tack

Vaknade gott på kantat efter en festkväll på landå. Tack för skjuts skogalund! En bra dag i skolan, och jag jobbar ju för det varje dag så det bör bli så. Stack hem till landå och bytte till basket, ringde pappa och frågade om jag kunde ta en bit tårta som mellis... Hur ska han kunna säga nej. Jaja, vi får hålla måttet, och vi gör det ju. Kom förbi forum med stella och hoppade ett tag innan hon gick. Jag hoppade vidare, och klättrade vidare. Fanken är om jag inte på riktigt har rekordet på den svåra klätterväggen! Pappa försökte runda av så gott han kunde och det gick skapligt, så vi kom hem tillsammans och fick lite kväll ihop utan att det blev för sent. Vi kramades och skrattade och pratade om igår och om jobbet och skolan och var allt är och förhoppningsvis hamnar och det känns lugnt. Jag tog till och med beslag på den hoodie jag köpt till pappa eftersom jag gillar den så mycket själv. Ville somna till fotbollen och det gjorde jag, en av våra landåklassiker. Vi är bara två, men vi är på tå, och vi har er att nå. Tack, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0