191017 here I go

Jag kör på. Hängde med tuva efter skolan men kom på att det var vettigt att klippa lite läxa innan basketen. Cyklade dit, cyklade hem, via forum och mina nya kompisar, pappas kollegor, och hämtade hans datasladd då han var ute och sprang. Togs emot som en prinsessa och fick med två festis, som muta... Nejdå, härliga jobbkompisar han har som verkar ha fattat min pappa, och det bådar ju gott, eftersom det kanske inte är så lätt i början... Sågs hemma och efter en liten runda kort tidssnack så kom vi igång med resten av kvällen med prepp för fredag, dusch, läxa, mat och kunskapskanalen, lite läxa igen (där jag gav prov på mattesinne/intelligens, i en uppgift pappa inte fattade lika snabbt som jag), lite garv och skoj, lite mys i soffan och gonatt, i soffan, gillar att somna där, ni vet. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0