191020 hoppfull höst

Hösten är som högst. Så vackert, och jag passar in säger dom, färgstark, färgglad, färgande. En bra kantathelg med dans och utemys i nyckelviken, innehopp på jumpyard med aline och innemys idag i väsby med morfar och mormor och gänget, morfar är nämligen på g att fylla 74, men pappa är snart ifatt honom hihi! Det var en härlig stund i väsby. Vi fick det också rätt skönt hemma på landå efter att jag mött pappa på jobbet och hoppat lite innan vi åkte hem. Tycker att pappa sakta men säkert börjar ta sig ur uppstartstressen, säger det till honom och han verkar bli glad och lugn av det. Tänk vad mina ord kan betyda. Men sen slutade jag prata efter maten och tittade på mina grejer från min lilla tron i soffan, där jag lagt beslag på min födelsedagströja till pappa... Jaja, är man prinsessa så är man. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0