191025 jag, ett svävande höstlöv

Dagarna flyger som höstlöv i luften men jag fångar och fixar det. Är färgfull och färgstark som löven jag nämnde. I dagarna har jag städat av skolan med allt vad den bjuder till och hängt med, ja till och med tagit täten. Jag kan det här. Fredagseftermiddagen gick i halloweentema så vi satt lite utklädda och sminkade i skolan och myste, kollade film och trivdes. I torsdags hade vi vernissage men det var mest för oss på skolan så det kom knappt några föräldrar, inte mamma och pappa heller, de fick inte... Senare på fredagen hängde jag med farmor ett tag och tog ifatt, myste och snackade. Vidare till beata där jag även käkade, men pappa var på väg ska jag säga. När jag kom hem satt Dennis och Peter i köket med pappa. Tänk så det kan bli och han Dennis dyker då upp i de mest lustiga stunder. Pappa cyklade ner och stängde jobbet lite kvickt, jag tog en dusch och så soffmyste vi innan vi slocknade i soffan... Mysigt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0