191029 gott lov, god lunch

Vaknade gott hos mormor och morfar för ännu en mysig dag där. Jag har lagat mat och bakat och vi har fixat och trixat, lite lagom sådär, som bara vi kan. När kvällen kom så körde vi ända till nacka och droppade mig utanför hemköp där pappa väntade. Lite taifatt utanför där jag fick beröm för hur bra jag lagade mat t ex. Det inspirerade mig och jag sa till pappa att jag gärna lagade carbonara till honom på kvällen, och sagt och gjort! Vi cyklade hem från forum med mig på pakethållaren, ja man kan faktiskt göra så även år 2019, om man bara tar det lugnt... Så hemma blev en bra stund, vi gladdes åt min pasta, allt annat och därmed basta! Somnade gott och väntar in onsdag på höstlovet. Det blir en god lunch iallafall... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0