190904 Ett ess vid namn Ess

Söndagen gick i lyckorusets tecken, efter lördagen i nyupplevelsens tecken. Gröna Lund med Beata, med mamma Camilla som ledsagare. Vi gjorde allt, och det inte Beata ville såg jag till att hon ville, för jag ville allt! Såklart! Fysisk så det förslår! Men "mysisk" och "filosofisk", på mitt lilla sätt, därtill. Har bra koll på läget med mitt och min omgivnings läge. Det märks, i omgivningen... Blev förkyld i början på veckan och det håller i sig lite men jag lurar snuvan och hänger i, och provade mammas näsvattenkanna häromdagen och plums, där flög snoret ut! Skolan är inget att yttra, jag har vant mig vid den nya varianten med fyrsexa och det känns bra, det sa jag rakt ut idag, helt enkelt, keeping it simple! Som när vi cyklade till forum och köpte oss ytterligare ett litet urverk till den stora klockan i mitt rum som slutat fungera. Nu med mindre visare. Och tiden blev rätt. Less is more. Ess is an ess! Ess...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0