190909 inre närhet

Idag var det lite speciellt då det inte var skola, så jag skötte mig själv. Men det går ju bra, och så hade jag och tuva en plan med dagen. Först skulle vi med Moa till hennes nya skola, men det blev inte av, så vi tog ett par varv på forum, kokade nudlar, spenderade dagen som ett par äldre damer som roade sig på bästa sätt. Mötte upp med Ella och nån kompis också framåt e.m. Riktigt kul, och jag hörde av mig till pappa ibland och stämde av. Ikväll har vi haft det mysigt och surrat om livet och pappas nya jobb och att vi får hålla varandra i handen inför vad som komma ska, men det ska gå bra, vi har ju varandra och allting talar för att det kommer bli kul och spännande. I detta samförstånd så kom vi lite extra nära ikväll. Det var skönt för oss båda. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0