190919 pratar på

Imorse vinkade vi till varandra hela vägen när jag gick från gården till skolan. Det har vi gjort många gånger förut, men inte på ett tag, och det kändes gott att få göra det igen, liksom en landågrej. Vi hade planerat att jag skulle ta Beata på besök på "parken" och så blev det! Jag mår bra nu, sa Beata på plats... Sen hängde vi två med jinda och tuva på forum, som stora småtjejer. Hoppas vi aldrig blir stora stortjejer... Iväg till basket och så hem. Jag charmade pappa på en McDonalds, det hade varit så länge sedan, så det blev av. Men, man pratar på ett annat sätt på andra platser och det var inte dumt. Hemma fixade vi med en engelskaläxa som var lite väl avancerad, men vi pratade oss igenom det också. Bra att prata. Somnade gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0