190922 gott med natt

Kantathelgen rullade på och kändes bra som vanligt. Jag hann med ett par besök på forum och hos pappa, som till och från bor där nu lite, men jag stöttar honom, det är kul och det kommer bli kul för oss båda, och jag lär mig något nytt om nya saker, egen utveckling och sådana tillstånd. Verkar förstå det. Sen blev det övernattning hos Stella och vi hängde mycket med hennes hamster - Potatis... I eftermiddags blev det en dans med beata och bra gick ju det. Mötte upp med pappa och vi kramades, gjorde läxan (resonerade oss igenom en lite för svår läxa som egentligen var riktad mot äldre barn), tog var sin egen stund, och så var det gonatt. Fin gonatt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0