200416 en ta-ifatt-are x 2

Ordnade till min egen väckning och frukost idag, pappa behövde vara på jobbet innan jag vaknade. Men med korv och bröd som frukost så studsade jag upp förstås... Hade inte problem med mellis hemma idag heller... Skolan rullade och min tjejkvartett spelade vattenkubb (man kastar pinnar och dricker vatten...) på gården och sen hängde vi på landå. När pappa kom från löpning fick tjejerna brått. Pappa hoppades att det inte var för att han kom, jag sa nejdå, och nånstans mittemellan kanske det låg... Men de vet att mina föräldrar är rätt coola så det är lugnt. Jag drog till basket och dök upp på olearys där vi tog nån slags taifattmiddag, trots att vi ses så mycket, men ibland säger man något extra pga att det känns annorlunda utanför hemmet, och jag sa t ex att jag tyckte det var roligt att jag kunde så mycket på ett prov, och att tjejligan är så viktig för mig. Cyklade hem till kantat för nästa taifattare och pussvinkade hejdå. En bra dag, middag och kväll. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0