200419 hemma med varandra

Kantatfredag och mys innan dans lördag. Och på lördagen samlade jag skolgänget hemma på landå för en egen övernattning! Första gången själva sådär, men allt under kontroll. Jag hade värdskap i världsklass såklart, och mina gäster var av bästa klass, från min fina klass. Åt hos oss själva men samlades på landå sen. Satt i sängarna som pappa hade möblerat om, med en komplettering av en luftmadrass från Emelie. Vi pratade och surrade och skojade och timmarna gick och vi kom väl i säng vid midnatt. Frukost på bordet, lite städning och så utflykt med kantat till kungens kurva där jag hittade lite pyssel för ansiktshygien. Tycker det är rätt roligt sa jag till pappa och log brett när vi sågs på en delad iglooglass vid forum och tog ifatt helgen lite då han skulle sova hos farfar inatt. Vi sover där vi sover, men vi är alltid alla hemma med och hos varandra. Tänker på er. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0