200810 wild fire

En helg med de fyra elementen, men mest vatten, eld på slutet, om än på jorden och med luften i håret, typ. Fredagen innehöll en fin utflykt till några av mammas vänner med familjer. Roligt och nyttigt att träffa nya människor. Blev också lite fotografering och strosande i nacka strand i helgen, ett nytt fint ställe vi är på ibland, som tidigare sagt. Att skapa bilder verkar vara lite kul känner jag, får se vart det tar vägen. Kreativt är kul. Lördagen blev bad med mamma och micke, och mamma är också inne på foto, speciellt med sin nya mobil med bra kamera. Söndag tjejhäng igen och så vila inför Kolmården idag, bara jag och mamma. Två trallande tjejer t o r. Djuren är fina och vackra och ger både tankar och ett lugn, och bra det, men bergodalbanan wildfire ger mig en kick som heter duga. Fråga mamma... (pappa vet från senast två år sedan...). Riktigt trött på landå sen, men vaknade till när jag fick plocka körsbär med beata och göra lite sylt. Styrde upp morgondagen själv, såklart, är så självgående att vi fick påminna oss om att vi är ett team, planerar ihop och så, och det är ju inte så dumt. Gjorde min nu regelbundna gympa som jag får en kick av. Och det är ju bra kickar. En vild eld är jag kanske inte, riktigt kontrollerad faktiskt, men eld i baken finns det, och kol till massor, det vet ni. E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0