201215 kul och kärlek

Med en rasande fart och fokus går jag med sedvanligt lugn och grundläggande glädje igenom dessa dagar fram till skolslut och helger. Jag förstår såklart fortfarande, det vet ni sen länge, hur coronan påverkar oss, hur omvärlden påverkar och påverkat, från vita huset till våra egna hus, att vi inte kan träffas för att stilla saknaden, jag kläcker ibland såna tankar och frågor, ville t o m häromdagen dubbelkolla varför inte pappa åker till jobbet. Även om jag har bra inre balans så är det bra att säkerställa saker jag inte har full koll på, för att fortsätta hålla balansen. Konstigt är det, att mamma jobbar hårt i vården och känner sig sliten och pappa känner sig onyttig och utanför och blir sliten av det istället. Tur att jag finns! Vi klädde vår gran på kantat häromdagen och det var en fin och rolig stund. Det kan bli samma sak på landå på onsdag, för ikväll sover jag hos Jinda, bara för att, och för att vi har lite sovmorgon i skolan. Och vet ni! Vi fick våra första betyg häromdagen och jag har näst högsta betyg i princip allt! Har både bredd och begåvning, samt och framförallt, kul och kärlek! Tack! Tänker mycket på er. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0