200204 utanför boxen

Efter kantat på måndagen där jag hängde med tuva och jinda efter utvecklingssamtal, där jag förde samtalet framåt och vi konstaterade ödmjukt att det går framåt på alla sätt, att jag utvecklas, att jag sätter nya mål, vill klara nya saker, och att jag har det bra om dagarna, så tog vi det lugnt på kvällskvisten. Efter skolan idag hängde jag med tuva, och ikväll, och efter middagen... Vi gjorde läxan dock tränade engelska, något jag ständigt vill bli bättre på, men kom hem till slut och så fick vi vår kväll. Skrattade när jag pratade om hur vi lekt, och hur vi hittat en cykelstol till pakethållaren på nätet som vi kanske vill köpa, eftersom det är roligare att cykla runt med den andre på hållaren än att cykla på varsin cykel. Så tänker jag, Lite utanför boxen, och det är nog bra det. E   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0