200209 vårt gäng

Fin helg igen med kantat som bas. Lek med Jinda fredag eftermiddag, lek efter dans lördag eftermiddag inklusive ett snabbt varv "in till stan" igen hon och jag, där vi tog en snabb runda på hm och zara innan vi åkte hem igen. Äventyret lockar, om än kontrollerat, och den blandningen är både rätt och rolig, rolig och rätt, det är den gyllene och givna utvecklingen, för en tjej som mig, med koll på sin grej! Mello på kantat lördag med sedvanliga korrekta bedömningar från min sida såklart... Idag lugnt på kantat, lite skola, sen storis minsann där pappa mötte upp innan hemgång. Då hade vi hunnit baka cupcakes! Sen landåmys efter lite matterättning (var rätt trött, pappa undrade nästan om det var nåt fel, men det var det inte, bara trött och det får man ju lov att vara), och det var skönt att avsluta med att bara vara ett tag, utan några inslag. Allt gott från mitt håll, tänker på er alla, i finntorp, fresta, alvik, skogalund,, blackeberg, sollentuna, åmål, växjö, så tacksam över vårt gäng. Nu i säng. E
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0