200220 tillvara tillvaron

Så gick ett par dagar och jag blir allt tätare med en kompis i 4an som vi alla gillar men vi går ihop lite extra. Jag sa till pappa att hon är liksom en Esther, som jag, och så log jag, blev generad, blev glad, men jag gjorde mig förstådd, och det var skönt. Det är bra det. Annars basket idag, mötte pappa hemma när jag bytte om och så sa vi ses senare. Vi möttes vid hemköp för lite gott och så blev det kväll. Jag hade fixat så jag var i fas med alla uppgifter och vi landade fint. Berättade om skridskor idag, om kompisens igelkott och katt som tyr sig till mig, om tillvaron i stort och smått som är så viktigt, om resan, om er alla, och så. Somnade gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0