200223 söt som en semla

Helgen på kantat gick enligt plan vid sidan om en utflykt på lördagen med en övernattning hos tuva med jinda. Vi är en trio som man kan undra var den tar för spännande vägar i framtiden. Hann också med en lyxfika med mamma, ja ni ser ju själva. Nåja, jag har också i helgen preppat lite för resan till Bad Gastein. Pappa och jag har båda haft lite resfeber, men på det där bra sättet, man liksom ser fram emot det och så går man och pysslar och försöker komma ihåg det man ska ha med sig, biljetter osv. Vi hade en bra kväll och hann säga hejdå till alla familjeavdelningar och fick lyckönskningar inför resan. Pappa har visat vägen från sitt håll och jag har visat pappa vägen från mitt håll och vi har varit ett bra team inför resan och vi känner vi kommer göra det även under resan. Dä bar å åk. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0