200102 nytt gott år

Ja det blir ett nytt gott år, på något sätt, vi fixar det, tillsammans. I måndags såg jag fram emot bio med rasmus och farmor på kvällen, medan pappa var på jobb på eftermiddagen. Vi möttes hemma och vi hade skrattat så åt tokfilmen om Sune, t o m farmor, så rolig var den allt. På nyårsafton hann jag hänga lite med Ella, som jag också gjort nån dag innan, så kul att ta ifatt med henne ibland, innan det var dags att dra till kantat för nyårsaftonskvällen och natten. Blev en mysig stund och vi var ute och vimlade vid midnatt. På nyårsdagen vimlade vi runt Långsjön och där träffade vi minsann Rasmus och gänget, och Kristina hade tagit en dopp! Den token! Det fick mamma ideer på, vi får se om hon fixar det... Sen var det lek med stella och så sov storis över. Jag kör järnet med mina kompisar nu och fångar alla ögonblick som går. Och om jag har kul, varför inte! Idag hängde jag med storis på forum innan hemgång till landå och efter kvällsmat drog vi dit igen och fixade granatäpple (är det dom små, frågade pappa och jag skrattade gott och sa att jag nästan skämdes...) ett skärmskydd till den nya skärmen som jag och micke varit och fixat tidigare på dagen. Blev så glad över hur fin den blev, och hur fint kameran fungerar igen, den betyder mycket, och det betyder mycket. Ni betyder mycket. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0