200109 ser saker an


Ja då är vi igång med skolan och jag går obekymrat och glatt dit, och hem. Jag har koll på läget, gör mina grejer, löser mina problem, har kul, punkt slut. Vi kör vidare på den vägen. Och idag ropade jag högt över att jag fyller år strax. Och som jag sagt förut, det är inte presenter och sånt, det är själva spänningen med en egen dag, att det rör sig i livet, ett år till, blir äldre, växer, såna grejer. Tränade basket idag, vi kör på ett tag till så får vi se. Tycker det är rätt kul, men inte fantastiskt just nu. Vi får se, man får hänga i lite, och det är ju alltid bra att träna något. Sen är ju match kul, speciellt som jag har rätt bra kläm på det. Nåja, vi får se tiden an. Nu ser jag helgen an! E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0