200119 vet var jag är

En kokt skärgårdgrill med bröd och räksallad får en sån som jag på gott humör och slänga det här med att jag inte kan äta frukost ut genom fönstret... Men bra med nåt i magen inför Frost 2 med farmor vid halv elva, där vi laddade med godis. Är det bio är det bio. Mötte pappa hos farfar som vi pysslade om då han fått näsblod igen på förmiddagen. Efter en skön stund och lunch tillsammans så vankades landå och lite matte, och lite tuva innan kvällen kom, där vi åt fried chicken with spicy rice and garlic sauce (hemköp, pappas jobb, och max dressing...), och en jädrans bit grön paprika. Så jobbar vi. Man kan inte vara "bäst" på allt. Men skaplig. Tog bad i baljan, kan inte vara utan. Dessa stunder i dessa vrår jag mår bra i på landå verkar viktiga, och då ska jag ha dom. Nu sover jag i pappas vrå/rum som vanligt sen länge, och känns det bra så får det vara så. En dag flyr jag ju ändå fältet och då kan det vara bra att ha mammas och pappas och er allas trygghet och uppmuntran under bältet. I övrigt har vi pratat fint om skolan och fritid och kompisar och läget och vi är synkroniserade som telefonen och den där klockan jag fick, som av nån anledning vet var jag är. Bra det, om man ibland inte själv vet. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0