200126 tack

Sköna dagar på kantat med en härlig kväll med mormor i lördags där hon hakade på oss tjejer när mamma morfar och micke var på vuxendockteater igen. Men då mitt, Allram och Tjets namn kommer från skaparna av denna teater så bugar vi oss alla. Idag var det lugnt, lite häng med Jinda på forum och lite senare mötte jag pappa där för lite hem-köp. Hemma lagade vi mat, gjorde en läxa som gömde sig i ryggsäcken, tog ett bad med en badbomb (sån dår som upplöses i vattnet), och softade i mål. Pratade lite igen om den gyllene balansen mellan avkoppling och fokus och hur bra det kan vara att vara i det, växla i det, förstå det, för att få en så skön resa man bara kan genom livet. Och jag kommer nog fortsätta ha en riktigt bra resa med skoj, insikt, kunskap, tyngd, förståelse, inspiration, styrka, etc. Och jag tackar er alla för allt det. Nu släcker vi denna vecka. Gonatt och tack. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0