200130 positivt synsätt på prosit...

Skönt att vara tillbaka i skolan på onsdag och det rullade som det skulle. Jinda hakade på till kantat och vi hängde och skoja. Idag ringde jag pappa på eftermiddagen och styrde upp vad jag behövde inför utflykten imorgon... Jag och tjejerna hade bestämt oss för att alla ta med köttbullar och makaroner. Vad tänker du om att de tänker tända grillen i Nyckelviken sa pappa. Nej sa jag, det är köttbullar som gäller... Det fixade vi, samt bulle som jag och tuva köpte på maxi efter skolan. Varm choklad fixar jag själv imorgon. Jag har gjort det förr och vi har repeterat, typ. Tänkte också ha mina tights, men jag har fortfarande efter dessa månader (om än mild sådan...) inte insett att det är vinter så värst mycket och +2 och regn enligt rapporeten utan överdragsbyxor är ingen hit. Snabbt och lätt (...), upp på vespan och ner till kantat för detta, och vinterskor... Jaja, man får hylla mitt positiva synsätt. Vi myste framför UR och sen myste jag på egen hand. Nu är det natt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0