200720 Röjmyre

Efter lite laddning på kantat, och i väsby såklart där vi fick träffa mormor och morfar på en skön middag med skönt surr, så bar det iväg till Emelie och hennes familj, i Rejmyre (eller Röjmyre som vi skojade om) i pappas Finspångs kommun! Med tåg! Själv! Mamma och pappa vinkade av mig på perrongen på Stockholm Södra, Centralen renoveras ju. Först när vi tog upp det var jag tveksam, men rätt snabbt ändrade jag mig, och så bra allt blev. Var ju både kul och enkelt. Blev hämtad på perrongen och jag och Emelie sprang till varandra och kramades. Sen var det bad, och bad, och lek, och mys, och bad och, ja ni fattar... Vi åkte så kallad ring efter deras båt, och det var ju fantastiskt roligt, precis min grej. Hem idag och pappa hämtade på samma perrong. Jag blev lite osäker på stockholm södra och vad dom sa i högtalarna men det var ju bara att dubbelkolla snällt med någon, svårare är det inte, och jag gjorde det. Bra av mig! Vi tog oss en snackaifattmiddag på olearys och hade en mysig stund. Och tankarna virvlar både hos pappa och mig tror jag om vad som komma skall, snart som längre fram. Bra blir det iallafall! E
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0