200724 mera sommar

Vi röjer på. Eller jag iaf... Pappa har jobbat i veckan, men vi hänger bra ändå. Och häromdagen sov jag över hos Stella, hängde på sjön, byggde ett bord, helt själva, jag har stolt förklarat för pappa, åkte båt, hoppade trampolin i Gustavsberg. Jag gick rätt mycket upp i leken och tappade lite bort att jag skulle hem till landå och pappa efter hoppet med stella så vi fick åka tillbaka och hämta väskan, för att ta oss tillbaka igen, och ja, det kunde väl gått bättre och smidigare om jag kollat klockan och tänkt till lite, men har man sommarlov så har man, även om det inte är dumt att även tänka efter var man är, kommer ifrån, och ska, liksom... Men det ordnar sig ju, även om det nog inte är så dumt att jag själv allt mer hakar på mig själv i vad jag far runt i, typ, liksom, ungefär... Fick en fin bild på mig själv med tuva igår när vi fotade vid nacka strand efter finfin middag hos staffan. Idag tog jag det bra lugnt i kvarteren med tuva innan kvällen kom och vi kom till ro i vårt bo. Sommarn rullar, det verkar som att jag är frisk och glad för fortsättningen. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0