200603 farfars dag

Dagarna går. Skola, lek, bad, skate, kompisar t ex storis, kicka boll, osv. Några dagar har jag haft problem med telefonen. Först lycklig över det nya batteriet. Sen som ett brev på posten så tappade jag den i badet. Dagen efter fungerade den dock, sen paj igen. Sen låna telefon från pappas Sofia som funka fint. Sen ville inte den, men vaknade igen. Och ett par dagar senare vaknade min gamla. Nu kör vi den igen. Vilken karusell. För att lugna ner oss och samtidigt hedra farfar lite på hans dag så möttes jag, pappa och farmor på en pizza och en promenad i kyrkogården. Ett fint möte och vi hann stämma av och samtidigt längta tills vi kan kramas ordentligt. Hann med lite lek hemma förstås innan bad och mys. Vi summerade kvällen och dagarna och vi är med i matchen båda två. Välkommen sommar. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0