200611 slut och start

Ja, skolan slutade, jag slutade, hemma på klass 5A. Kände mig så fin i mina kläder jag fixat själv och hängde med tjejerna hela dagen. Efter den stilla avslutningen åkte vi buss till sjöstan, köpte med burgare från max och satte oss vid vattnet och kände oss fria, lyckliga, och lite större. Skön kväll på kantat med glass och surr. Igår startade sommarlovet på gustavsbergsbadet dit vi åkte själva med buss. Härliga timmar med lite tokigt slut när en av tjejerna slog i tänderna och det blev att åka hastigt hem, men det slutade väl. Av farten av starten på lovet så blev det övernattning hos beata, häng med henne idag, sen emelie, sen storis. Vi tränade på en egen dans på hemliga klippan nedanför oss, i solnedgången, det var väldigt fint. Nu är det natt, två dagar in på lovet. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0