200629 glad av bad

Så har några dagar till gått och det har varit bad, bad och bad. Så mycket bad att jag faktiskt i helgen fått ont i örat. Vi ska se till att få ordning på det, för det är ju mycket bad kvar. Hade en härlig dag, natt och dag med Stella som jag inte sett på länge. Underbart. Vi badade, såklart, och åkte båt som värsta tjejerna på tur, med hjälp av pappa Mårten. I övrigt verkar jag njuta av sommaren, såklart igen, men det verkar gå fram hos mamma och pappa att det faktiskt är så. Vi kommer förstås göra saker ihop, jag kan ju inte bara bada varje dag med kompisarna (även om jag nästan vill), men jag är lugn och vet att sommaren kommer bli fin, eftersom jag tänker så. Vi fick en skön landåstund ikväll iallafall. Det var ett tag sen men det var gott att få det igen tyckte vi båda. Mot en ny sommarlovsvecka. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0