200304 det är skönt med en egen kupé...

Sköna dagar på kantat. Mamma och jag firade till och med på olearys att vi bara hade det bra. Jag mår bra och har kommit igång med skolan och det går som det ska. Igår var det skridskodag och torsdag är studiedag, men jag reder mig själv, med kontakt med pap o mam förstås. Kom hem samtidigt med pappa ikväll och vi njöt av en skön stund. Fick till och med en egen då pappa behövde möta upp med anders. Det är inte så dumt att vara själv en stund ibland. Jag har hört om detta men inte varit så på alla gånger, även om jag känt det när det hänt. Och idag passade det så bra för tuva och jinda har visat mig ett spel där man tränar på länder, i världsdelar, och jag tyckte det var jättekul. Tänk, kunskap är ju rätt lajbans ändå. Har förstått det också, men idag, som allt oftare, så märker jag det. Kul! Vi avslutade ihop, om än med olika grejer, och jag klämde in ett bad därtill. Allt ok på landå. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0