200305 fridag

Inte fredag, men fridag. Idag fridag från skolan som var stängd, men ville ändå upp kl 7 när fastighetsskötaren kom och efterkollade badrummet. Inte fanken vaknade jag, pappa fick nästan ruska i mig vid 10 över eftersom han skulle till jobbet också. Jaja, det var skönt att komma upp, jag ville det, då får jag tid på mig att ta det lugnt. Tuva kom över och sen samlade vi gänget för enkla nöjen i närområdet och hemma. Hann med en lekpark, forum förstås där jag hittade en jeansjacka som jag hade egen slant till. Var så stolt och glad. Lunch på mcdonalds och så häng på eftermiddagen med gänget innan basketen. Dags för lite träning trots allt. Sen soffmiddagochtvmys med pappa en stund framför vår kära ur.se. En stilla fri dag, en bra fridag. Imorgon fredag. Tacksam för allt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0