200310 "duktig"

I skolan var vi inte i skolan... Inte hela tiden iallafall utan på bio, med flera andra 4-6-klassare, en film om vänskap, utanförskap och mystik och sånt. Sen blev det lite kommunikativ pingpong då jag lekte med gänget innan jag skulle till basket. Sen skrev jag att jag gärna fortsatte med lek för vi hade så kul. Pappa sa ok, då kör vi torsdag istället. Sen ändrade jag mig igen och skickade en bild påklädd i basketkläder och skrev att jag var duktig. Och det var jag väl, men det handlar ju förstås främst om att ha kul och att vilja. Just nu har jag inte det bästa intresset, men jag förstår både tanken med att ha en träningsform eftersom jag tycker om att träna (och spela match när det blir av), och att fullfölja ett engagemang, sånt vi pratat om förr. Vi tar det lite bit för bit så blir det bra hur det än blir. Sen körde vi laxpasta, UR och mys, ett fint recept. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0