200318 vi håller ihop

Det har gått några dagar, har inte haft tid att skriva... Men hursomhelst vaknade i lördags morse och pappa var på resande fot, och det visste jag ju om, vi hade bestämt det så, så att jag fick sovmorgon. Men det är skönt och mysigt att sköta sig lite själv också "i mina år". Så jag cyklade till dansen och efter det hängde jag på kantat innan jag hade ett dygn med Jinda, övernattning och söndagshäng. Måndagen rullade på, liksom tisdagen där det blev lite lustigt med träningen där inomhusträning blev utomhusträning på en kvart. Men det gick bra och vi skrattade. Idag när jag kom hem var pappa hemma och jag hoppade upp i hans famn. Men sen var det Jinda, tuva, beata, tuva och beata, middag, och sen beata igen... Vi var ute och lekte på gården som i gamla tider i två timmar! Lite på uppmuntran men när vi väl var där så var det härligt. Kollade sen läget per sms med mormor, morfar, farmor och farfar. Tänkte liksom på dom lite extra och ville kolla av. Tack alla. Vi håller ihop. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0