200319 förstånd och tankar

En dag med bra skolgång, något som är normalt för mig, och när man tänker efter så är det ju riktigt bra. Vi elever och skolan har mycket bra koll på vad som händer med Corona och skolan hjälper oss och föräldrar att hitta rätt liksom. Jag förstår också vid sidan om skolan för min egen del och med er alla hur det ligger till och hur vi måste förstå varandra och hjälpas åt. Tack och lov bär jag inte allt detta på mina barnaxlar hela tiden utan jag leker på rätt bra ändå med mina tjejer och vi njuter av förvåren, gungar, sprätter runt i parken osv. Tycker det är så skönt att jag knappt hinner eller vill komma in och äta. Pappa känner sig nästan som en servitör ibland men jag förstår honom och han förstår mig, och vi har haft en härlig avslutning på dagen och vi har mötts i alla tankar tänkbara. Bland annat att det är rätt bra om någonsin att ta en dag i taget nu, även om min framtid också ska komma såklart. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0