200321 barn, och mer

Växer och växer. Mamma krasslig på kantathelg och varför krångla. Sov hos Tuva, även om vi tänkte sova själva på landå inledningsvis då pappa var borta, men det var ju lite praktiskt faktiskt att sova där. Hann med lite häng med tjejerna också på gården, och vi hade lite gammeldags fin gårdslek ihop, bara som barn och en boll kan ha, och det var härligt. Dans och sen häng med tuva, innan storis, innan pappa, innan natta. Hade regelbunden kontakt och stämde av, som vanligt. Ringde om jag kunde ta en glass på forum, sånt, ni vet, kontakt, men ändå koll på varandra. En skön kväll, vi skojade och glirade varandra, och kände oss nära. Vi hade tänkt att jag kanske skulle haft första kvällen själv eller iallafall med någon på landå, men det blev annat och ok är ju det. Men det ligger nära. Jag är där. Jag är där många inte ens är som vuxna. Men nu är jag barn och jag tramsade perfekt som ett barn ikväll med pappa. Och vi skrattade. Gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0