200322 jag sträcker på mig, och benen

Vaknade lugnt och tog en skön förmiddag innan vi mötte upp på Rasmus fotbollsträning i Storängen där vi hängde lite och hade det skönt i den kalla vårsolen. Jag sa nåt om att jag är fortfarande intresserad av fotboll, men det kan man ju vara på olika sätt. Träffade också BB och hennes föräldrar som gick förbi. Kul! Nåja, en dag i taget, på alla sätt. Vidare till farfar där vi fixade ett par grejer inför hans hemkomst och unnade oss några köttbullar på farfarskontot. På landå blev det både jinda och tuva innan kvällskvist enligt normalt. Jag laddade inför morgondagen då jag och kompisarna "jobbar hemma" på prov utifall Sverige stänger skolorna, ett initiativ från min skola. Och jag kanske blir skol-/konferensvärd... Vi kollade så mina eventuella gäster kan hitta wifi, fixade en fruktskål, ordnade konferenslokalen, dvs köket, fixade förlängningskabel för laddning, preppade köttbullelunch, och trevliga ytor för bensträckare!... Sen sträckte vi benen och somnade. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0