200328 på besök och få besök

God morgon och skön dans blev det. Inte många men vi som var där tänkte på varandra och vi hade det bra. Ingen farfarslunch pga allt som är men vi tar ifatt och jädrar vad köttbullar vi kommer äta då. Vi ska försöka få igång så vi kan prata och se varandra via datorn, det blir kul om det funkar. Efter dansen drog vi på besök där vi träffade en Sofia, en Sofia som pappa träffar. Vi har sagt hej en gång snabbt och det var roligt att säga hej igen men lite längre denna gång på "en Sofia". Hon har en liten katt som heter Mymlan som också verkar gilla mig, och jag gillar dom. Solen sken och efter lunch skulle vi fika vid en sjö men då blev det kallt så inni herrveta så vi åkte tillbaka och sen hem. Kul med utflykt och pappa tyckte det var kul att jag tyckte att det var kul med utflykt. Och jag med. Som jag sa. Sen, efter att ha träffat farmor när vi lämnade bilen och hämtade vespan (för krångligt att förklara...) väntade en helkväll med Jinda på besök på landå efter ett par övernattningar hos henne sista tiden, och vi hade riktigt kul och pappa lyckades vara den återhållsamma värd jag önskade... Men samtidigt så tycker jag det är kul att han är som han är, precis som att jag tycker det är kul att mamma är som hon är. Det är lite som man besöker sig själv när är på och får besök. Och det var kul idag. Också. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0