200330 tack

Hem till kantat söndag för ett efterlångtat möte. Vi har ju tagit det lugnt pga mammas hosta, och igår var det lugnt, men idag tyvärr värre så vi körde landå igen. Vi får ju ta det säkra för det osäkra och om det så är en förkylningshosta så är det ju onödigt att jag får den så att jag måste vara hemma... Ringde och busade med pappa på eftermiddagen och styrde upp kvällen. Vi fick middag ihop med tillhörande mys innan eget mys. Pratat om allt från nya kompisen i fyran som jag har så kul med till corona, försiktighet, permittering, samhälle, staten, hur saker hänger ihop, och sånt... Men det gick bra och jag fattar. Och jag är lugn, respektfull, och fortsatt positiv till livet. En bra väg. Tack för att ni hjälper mig. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0