200519 "jag tar min skateboard backen ner"

Jag tjatade verkligen ännu hårdare än normalt på att pappa skulle väcka mig 0630, som han alltid försöker göra, på min önskan. Idag körde han hårt och sa MORRON BLOMMA, drog upp fönster och tv. Jag kastade mig under täcket i ren protest... Men kom upp kvickt för jag visste det låg två korv med bröd i potten...Annars en normal dag i skolan och en nästan numera normal kväll i skateparken på nacka ip där jag och tjejerna kör på allt oftare. Sprang på mamma på väg dit. Blir ingen större resa i sommar men kanske en resa i och på ett nytt intresse istället. Fixade även en sista genomgång av provet på Norden med Tuva på facetime. Vi har koll och jag har även koll på Europa, sitter av egen vilja och pluggar alla länder. Pappa sitter generad på sängkanten och hinner inte med... Nåja, jag står upp, jag svävar fram, jag tar min skateboard backen, ner ner ner nerför backen ner... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0