200906 framåt

Veckan rusade fram. Hade sikte på fredagen och överraskningen för jinda. Jag och tjejerna skulle "kidnappa" henne till bio, och så skulle vi ha övernattning, och efter det haka på till hennes ridstall på lördagen. Ett härligt dygn som gick som jag planerat och producerat, med lite hjälp, men ändå. Kul att styra upp överraskningar. Var lite speciellt att sova utomhus på balkong natten till lördagen, men vi hade bra med kläder på oss och dubbla täcken, och mössa. Idag fick jag äntligen träffa rasmus ordentligt, och övriga gänget förstås. Vi spelade minigolf till farfars ära och åt middag, något han på slutet önskade att vi gjorde. Och vi gjorde det försiktigt förstås. Sen blev det häng med emelie en stund innan kvällen. Pratade med pappa om läget, att det känns bra, att jag känner mig ok i skolan, att vi rullar på framåt och att jag inte ska glömma att ni finns runtomkring mig, även om jag har blivit lite självgående till vardags. Och det är ju både skönt och rolig att komma ihåg! Tack för denna vecka alla. E.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0