200926 in i hösten

Det fladdrar förbi spanska och kartsymboler och jag vet inte vad i skolan, men det sätter sig rätt bra och det håller vi i. Fritiden går ut på att hänga med tjejerna såklart, hänga i stallet, dessa hästar, fråga mig inte vad som händer men något händer. Vi får se vart det tar vägen. Idag var det skolfoto och jag var lite laddad, tycker det är lite kul, ville ha en egen bild, känner mig lite glad över mig själv liksom. Och ikväll var det härligt att koppla ihop Emelie och Storis på filmkväll hos storis efter vi hängde med en fin grannhund som var så rar så. Vi följde Emelie hem och så gick vi hemåt i den sköna kvällen. Höll i pappas arm och vi bara kände frid och glädje. Avslutade kvällen lite sent, men vafanken, lördagskväll med sensommarvärmen inpå huset, då drar man över lite. Nu drar jag vidare in i hösten. Häng me. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0