210418 med gammalt in i nytt

Vardagen sker på allt fler arenor som ni förstått, även om jag vet om mina hemmaläger på kantat och landå som två trygga grottor där jag kan vila, äta och landa. Dagarna har gått men visst har jag hängt med gänget, och senast hade jag en sleep over på landå med storis och jinda och vi hade det superbra förstås. Haft lite nackspärr efter ett oförsiktigt gunghopp men det börjar släppa och jag är tillbaka i matchen. Jag begriper att jag är på väg mot en ny tid i livet, men häromdagen lutade jag mitt huvud mot pappas axel när vi kollade UR och det var skönt att landa i det "gamla" för en stund, kände vi båda. Med det gamla in i det nya, alltid. E 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0