210427 upp på banan

Våren fortsätter även om aprilvädret tror sig vinna över oss tjejer, hahaha. Vi kör på, kör hoodies trots att snön faller och istapparna viner. Vi är orörbara och så förblir det. Och med tanke på hur mycket vi hänger och sover över så byggs en mur mot allt vi inte tycker passar in. Ikväll var det iallfall rätt kul att surra med pappa en stund och kolla några av de filmer från mina år som 2, 3, 4 år och skratta, fnissa, le ömt. Pappa verkade tycka att det också var kul att jag påminde mig själv om mitt lilla jag, om än jättestor för evigt. Vi laddar annars för valborg och har börjat tänka utanför nacka allt mer, nu ska vi upp på banan igen. Tänker på er alla. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0