210209 skidkul

Helgen snurrade på och jag fångade ögonblicken, speciellt övernattningarna såklart, dår jag och tuva sov på landå torsdag till fredag, och jag, storis och emelie sov över hos jinda lördag till söndag. Hela havet stormar liksom. Söndagen var mysig med en stunds häng hos Kristina som fyllde år. Kul att träffa dom, rasmus och farmor. De hade gjort en mysig vinteruteplats på baksidan och vi fick både gryta och korv på grillen, saft och bullar. Skolan tuffar på, jag verkar lösa det och droppar knappt ett ord om det för mamma och pappa, inte medvetet utan för att det inte finns nåt att säga, och efter lite avstämningar så ser vi på det som en bra sak. Jag vet att jag kan och ska bolla om jag undrar saker, och jag vill det också, det är det fina. Nåja, ikväll testade jag och tuva lite utförsåkning i jarlabergsbacken, bara för att vi var så sugna. Hade tuvas gamla och nya skidor och hjälmar och det gick riktigt fint. Har gått igång på skidor igen, som jag sa i Bad Gastein för ett år sedan - jag börjar få "klick" på det här! Kul var det och kul blir det, vad vi än gör framåt och under lovet. Jag lovar. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0