210725 familj smakar vanilj

Med ett gäng dagar med lek, häng och övernattningar till höger och vänster och självflygande som om jag vore min egen, vilket jag ju är på sätt och vis minst sagt, så var det bland annat skönt att få åka på återhämtning hos mormor och morfar ett par dagar, ta ifatt och tanka energi, vara lite barnbarn lite extra för ett tag. Det fortsatte med att jag och farmor tog varandra under armarna och åkte till Åmål ett dygn innan dom andra, för vårt firande av Christina 80 år. Det var så fint att även få se, krama och prata Christina och Kenneth efter denna tid och ta ifatt vi också. Och tog ifatt gjorde även jag och Rasmus som inte hängt något direkt på väldigt länge. Det gick snabbt att koppla på vår grej och vi lekte och hängde precis som förr. Alla de här familjetillfällena, inte bara i detta inlägg, även tidigare under sommaren, och allmänt, mår jag bra i och verkar stärka mig väldigt bra i den jag är, gör och drömmer om, med den trygghet, stöd, uppmuntran och kärlek jag har runtom mig. Tack för allt det igen, och tack för påminnelsen dessa dagar, typ Sverige runt på 80 timmar. Ni gör så att livet glimmar. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0